неделя, 30 януари 2011 г.

Криси
















Моята внучка Криси пораства. До вчера бебе..днес вече ученичка.
Красиво и умно дете. Нежна, слабичка с невероятно красиви очи, дълга коса и още по-дълги крачета.
Сутрин става по тъмно и отива на училище. После обяд в стола, кратка почивка и започва занималнята. Занималнята е единствената алтернатива за работещи родители. След занималнята, пак по тъмно е на английски – платен курс.
Днешните деца нямат детство, те са едни уморени, преведени под тежестта на раници, малки човечета, които имат респект от родителите си и затова ходят от едно място на друго. Пораснал човек не би издържал този режим и темпо и би избягал и от училище, и от занималня и от английски и от всичко.
Та Криси в неделя, след обяда, когато всички се бяхме лениво отпуснали, гръмна с новината – аз имам гадже. Баща й щеше да падне, ако не беше седнал. –Кой е той – попитахме всички в един глас. - Кристиян. - И какво означава да имаш гадже? – Ами той ме гледа, когато ме срещне и аз го гледам също. Той ме харесва!
Е, чудесно тогава – успокоени дадохме своето „да”, мислейки си – не е ли много малка.....
Спомних си, че в първи клас един Живко ми слагаше вафли под чина и аз разбирах , че той ме харесва….
Нищо ново под слънцето.
После Криси започна да ме „изпитва” по английски език. По този начин се самоутвърждава, предполагам. Започнахме от числата. Броейки от 1 до 10 вместо six казах sex. Последва срамежливо усмихване. О, значи е наясно.
-Какво означава секс всъщност? – попитах незнаещо аз.
- Секс означава, че двама души искат да имат бебе и се харесват, целуват и милват и после отиват в леглото.
И после?
Нямаше после...дотук й стигаха познанията.
Милото ми дете – започва да пораства.
Дано е лек пътят й!
Малка моя, най-скъпа на света за мен!

Няма коментари:

Публикуване на коментар